AGB

Általános Üzleti Feltételek

A Szolgáltató adatai:

Szálloda név: Zenit Hotel Balaton****superior
Cég név: HTZ Hotel Kft.
Telephely: H-8314 Vonyarcvashegy, Helikon u. 22.
Levelezési cím: H-8314 Vonyarcvashegy, Helikon u. 22.
Telefon: +36-83/900-101, +36-20/8010-568
E-mail: info@hotelzenit.hu
Web: www.hotelzenit.hu

 

Foglalás, szolgáltatások igénybevételének feltételei

  • A Zenit Hotel Balaton****superior szálláshelyfoglalást kizárólag e-mail vagy online foglalási rendszer útján fogad el.
  • Foglalások és ajánlatkérések esetén a szálloda 24 órán belül küldi válasz levelét, ahol mellékletként csatolva szerepel az ajánlat vagy a foglalás visszaigazolás.
  • Telefonon keresztül információ szolgáltatásában készséggel állunk rendelkezésre, továbbá név, telefonszám és e-mail cím megadásával igény esetén részletes szolgáltatásainkat, árat is tartalmazó ajánlatot készítünk.
  • Ajánlatkérések esetében a szobákat opciósan nem tudjuk tartani, így a Szolgáltató a kiajánlott szálláshelyet értékesítheti más Vendég részére, a foglalások, megrendelések beérkezési sorrendjét vesszük figyelembe. A foglaltságot figyelembe véve, kizárólag kérésre rögzítünk opciót az ajánlatban szereplő szállástípusra!
  • Online foglalási rendszereken keresztül leadott foglalások után, a rendszer automatikus visszaigazolást küld.
  • Módosítás és/vagy kiegészítéshez is írásban történő megerősítés szükséges.
  • A szóbeli telefonos módosítások, kiegészítések megvalósulásáért a szálloda felelősséget nem vállal.
  • A foglalás visszaigazolás után a személyes adatok: név, pontos cím, telefonszám, e- mail cím megadása szükséges.
  • A Szolgáltató a foglalás teljes időtartamára meghatározott szállásdíj összegére jogosult, abban az esetben, amennyiben a Vendég a foglalásában meghatározott időpontnál korábban szeretné a már elfoglalt szálláshelyet elhagyni.
  • A foglalás időtartamának a helyszínen történő meghosszabbításához a szálloda hozzájárulása szükséges, mely esetben a Szolgáltató a már teljesített szolgáltatások díjának megtérítését is kérheti.
  • A Szolgáltató szabadon dönthet, hogy a szállás ellenértékét érkezéskor, itt tartózkodás alatt vagy a távozás napján kéri kiegyenlíteni.
  • Az 1 éjszakás tartózkodások esetében minden esetben szállás-szolgáltatások rendezése az érkezés napján történik.
  • A foglalás benyújtásával a szállást foglaló Vendég elismeri, hogy a foglalási és lemondási feltételeket átolvasta, és azokat elfogadta!

Bejelentkezés és kijelentkezés

A szálláshelyet érkezés napján 14:00 órától lehet elfoglalni és a távozás napján 11:00 óráig állnak a Vendégek rendelkezésére. A lefoglalt szálláshelyet az érkezés napján 18 óráig tartjuk fenn, ezután a szálloda jogosult annak értékesítésére, így amennyiben az érkezés 18 óra után várható, abban az esetben, kérjük, a recepciót telefonon vagy e-mailen keresztül értesíteni. A szálloda foglaltság függvényében, a recepció előre történő értesítése mellett, térítés ellenében biztosítja a korai érkezés, illetve a késői elutazás lehetőségét.

Zenit Hotel Balaton**** árak/ajánlatok

  • A szálloda napi szobaárai, aktuális ajánlatai, egyéb szolgáltatások árlistái a www.hotelzenit.hu holnapon olvashatóak.
  • A Vendég a szolgáltatások listájáról/árairól tájékoztatást kaphat a szolgáltatásnyújtás megkezdése előtt a szálloda recepcióján, vagy az adott részlegen.
  • Csomagajánlataink árai tájékoztató jellegűek a szálloda kapacitásától függően korlátozott számban állnak rendelkezésre. Az árak a foglaltság függvényében változhatnak.
  • A holnapon megjelenített árak minden esetben tartalmazzák a törvényben meghatározott általános forgalmi adót, azonban nem tartalmazzák az idegenforgalmi adót.
  • A Szolgáltató rendelkezhet olyan egyedi ajánlattal, mely más kedvezménnyel nem vonható össze, ezen ajánlatok esetében a Szolgáltató kötelessége e feltételt az ajánlat alatt feltüntetni.
  • A Szolgáltató által készített ajánlat az aktuális szabad kapacitásnak megfelelően készül és nem minősül foglalásnak. Opcionális ajánlat esetében a szolgáltató 60 nappal az érkezési idő előtt elállhat a kiajánlott dátumtól. A foglalások a beérkezésük sorrendjében kerülnek visszaigazolásra.

Gyermekkedvezmények

Csomagajánlatok esetében az árak szobánként min. 2 teljes csomagár fizetése mellet érvényesek. A gyermekek részére a szülőkkel egy légtérben való elhelyezéssel a következő kedvezmények érvényesek:

  • 0 – 11,99 éves kor között gyermek pótágy díj kerül felszámításra
  • 12 éves kort betöltött gyermekek esetén a felnőtt pótágy árak érvényesek.

Pótágy, babaágy elhelyezésére egyes szobatípusokban van lehetőség, így ezen igényt előzetesen, a foglalással egy időben egyeztetni szükséges a szállodával. A csomagajánlatok esetében a Szolgáltató a pótágy díj helyett jogosult a gyermekárat százalékos formában meghatározni (pl.: gyermek ár: csomagár 50%-a)

Háziállat: a szálloda háziállatot nem fogad!

Fizetési feltételek

  • A megrendelt szállás, szolgáltatások ellenértéke a helyszínen készpénzzel, bankkártyával, átutalással, vagy egyéb a szálloda weboldalán megtalálható fizetései módokkal (pl.: OTP, MKB és K&H Széchenyi Pihenőkártya stb.) egyenlíthető ki.
  • 1 éjszaka vagy 3 éjszakánál hosszabb, foglalóval nem megerősített szobafoglalás esetén a szállásdíjat kérjük, szíveskedjenek a szálloda recepcióján érkezéskor kiegyenlíteni.
  • Igény esetén masszázs ajánlataink, egyéb wellness szolgáltatásaink összegét, valamint éttermi vagy wellness bár fogyasztásokat szobaszámra terheljük, és az elutazás napján összesítjük.
  • Átutalásos fizetési mód választása esetén a megrendelt szállás, szolgáltatások ellenértékét az érkezés előtt kérjük a szálloda bankszámlára átutalni.
  • Ajándékutalvány vásárlása esetén a szállásdíjat, valamint az igényelt szolgáltatások összegét kérjük előre átutalni, az idegenforgalmi adó azonban kizárólag a helyszínen készpénzzel vagy bankkártyával egyenlíthető ki.

Lemondási feltételek

Foglalóval nem biztosított foglalások lemondása térítésmentes. A Vendég a szállás igénybevételét foglaló fizetésével nem biztosította, a Szolgáltató szolgáltatási kötelezettsége az érkezési napon helyi idő szerint 18:00 órát követően megszűnik, így ha az érkezés 18 óra után várható, kérjük telefonon vagy e-mailen keresztül a szállodát

Lemondás hétköznapokra szóló foglalások esetén (vasárnaptól csütörtökig), nem kiemelt időszakokban:

  • A foglalás 3 nappal az érkezés előtt 14 óráig kötbérmentesen lemondható. Az érkezést megelőző 3 napnál korábbi lemondás esetén a foglaló teljes mértékét visszatérítjük, 3.000 Ft adminisztratív költség levonása után. Az összeg visszatérítése legkésőbb 60 napon belül valósul meg.
  • 3 napon belül történő lemondás vagy meg nem érkezés esetén a kötbér mértéke a
  • befizetett összeg 100%-a.
  • Lemondást és módosítást csak írásban tudunk elfogadni, melyet e-mailben tehet
  • meg.
  • Felhívjuk szíves figyelmét, hogy amennyiben foglalásában megadott időpontnál
  • korábban szeretné a már elfoglalt szálláshelyet elhagyni, Ön a foglalás teljes időtartamának megfelelő szállásdíjat köteles megfizetni. A fenti csomagajánlat megrendelése esetén fizetendő azon éjszakák száma, melyet megrendelt, abban az esetben is, ha a szolgáltatásokat nem, vagy csak részben veszi igénybe.
  • Csomagajánlat megrendelése esetén fizetendő azon éjszakák száma, melyet megrendelt, abban az esetben is, ha a szolgáltatásokat nem, vagy csak részben veszi igénybe.
  • Foglaló elfogadásának módja: készpénz, átutalás, SZÉP kártya.
  • Az ünnepi és kiemelt időszakokat a Szolgáltató köteles a weboldalán megjeleníteni.

Lemondás HÉTVÉGI IDŐSZAKRA szóló foglalás esetén (péntek és/vagy szombat éjszaka), valamint ünnepi, kiemelt hétvégék és nyári főszezon (07.01. - 08.31. között):

  • A foglalás az érkezés előtti 7. nap délután 14.00 óráig kötbérmentesen lemondható. Az érkezést megelőző 7 napnál korábbi lemondás esetén a foglaló teljes mértékét visszatérítjük, 3.000 Ft adminisztratív költség levonása után. Az összeg visszatérítése legkésőbb 60 napon belül valósul meg.
  • 7 napon belüli lemondás, vagy meg nem jelenés esetén a kötbér összege a befizetett előleg 100%-a. A foglaló visszautalására, készpénzben történő kifizetésére nincs lehetőség.
  • SZÉP kártyás előleg fizetése esetén a lemondást követően az összeget nem áll módunkban visszautalni, a teljes összeg beszámításra kerül 6 hónapon belüli újabb foglalásba.
  • Lemondást és módosítást csak írásban tudunk elfogadni, melyet e-mailben tehet meg.
  • Felhívjuk szíves figyelmét, hogy amennyiben foglalásában megadott időpontnál korábban szeretné a már elfoglalt szálláshelyet elhagyni, Ön a foglalás teljes időtartamának megfelelő szállásdíjat köteles megfizetni.
  • Csomagajánlat megrendelése esetén fizetendő azon éjszakák száma, melyet megrendelt, abban az esetben is, ha a szolgáltatásokat nem, vagy csak részben veszi igénybe.
  • Foglaló elfogadásának módja: készpénz, átutalás, SZÉP kártya.
  • Az ünnepi és kiemelt időszakokat a Szolgáltató köteles a weboldalán megjeleníteni.

Foglalóval meg nem erősített opciós csoportfoglalás / csoportajánlatok

A Szolgáltató által készített csoportajánlat az aktuális szabad kapacitásnak megfelelően készül és nem minősül foglalásnak. Opcionális ajánlat esetében a szolgáltató 60 nappal az érkezési idő előtt elállhat a kiajánlott dátumtól. A foglalások a beérkezésük sorrendjében kerülnek visszaigazolásra.

Foglalóval megerősített csoportos szállásfoglalás

A foglalások megerősítéséhez szállodánk 30% foglalót kér a foglalástól számított 8 napon belül. A foglalás 14 nappal az érkezés előtt kötbérmentesen lemondható. 14 nappal az érkezés előtt 50 %-ot, 7 napon belül vagy meg nem érkezés esetén 100%-ot tartunk meg a befizetett összegből kötbér címén.

Csoportok/rendezvények esetében a Szolgáltató a foglalás visszaigazolásban meghatározott létszám, valamint árak alapján készít számlát, így kevesebb létszám esetén is a rögzített személyek számát veszi figyelembe.

Wellness kezelések, masszázs, kozmetika, manikűr – pedikűr lemondási feltételeink

24 órán belül történő lemondás esetén 100%, lemondás elmaradása/meg nem jelenés esetén 100%. 24 órával a kezelés időpontja előtt 50% szolgáltatási díjat terhelünk szobaszámlájára. 2 nappal a kezelés előtt történő lemondás esetén nincs szolgáltatási díj kötelezettsége.

A szolgáltatási kötelezettség megszűnése

A Szolgáltató az alábbi esetekben jogosult a szolgáltatások nyújtását megtagadni:

  • A Vendég nem rendeltetésszerűen használja a szálloda létesítményeit (étterem, wellness részleg stb.), valamint a szobát.
  • A Vendég a szálláshely biztonságával, rendjével, annak alkalmazottaival kifogásolhatóan, durván viselkedik, alkoholos befolyásoltság alatt áll, sértő, vagy más elfogadhatatlan viselkedést tanúsít.
  • Előleg fizetés a visszaigazolásban meghatározott időpontig történő elmulasztása.

Elhelyezési garancia

Amennyiben a Szolgáltató a visszaigazolásban szereplő szolgáltatásokat saját hibájából (pl. túltöltés stb.) nem tudja biztosítani, a Szolgáltató köteles a Vendég elhelyezéséről gondoskodni.

Ezen esetben a Szolgáltató az alábbi lehetőséget köteles a Vendég részére biztosítani:

 

  • Egyszeri alkalommal térítésmentes telefonálási lehetőség az adott napon.
  • Térítésmentes transzfer biztosítása a Vendégnek a Szolgáltató által felajánlott

helyettesítő szálláshelyig.

Amennyiben a Szolgáltató e kötelezettségeinek eleget tesz, utólagos kártérítési igénnyel a Szerződő fél nem élhet.

A Vendég felelőssége, kötelezettsége

  • A Vendég a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások teljesítésével kapcsolatban panasszal élhet a szálláshelyen való tartózkodás időtartama alatt. A Szolgáltató az itt tartózkodás alatt a hozzá írásban igazoltan eljuttatott panasz kezelésére vállal kötelezettséget. A Vendég panasztételi joga a szálláshelyről történt elutazását követően megszűnik.
  • A Vendég köteles a foglalás visszaigazolásban feltüntetett szállásdíjat, valamint az itt tartózkodás alatt igénybevett szolgáltatások, éttermi fogyasztás ellenértékét a távozás napjáig kiegyenlíteni.
  • A Vendég gondoskodik arról, hogy 14 év alatti gyermek csak felnőtt felügyelete mellett tartózkodjon a Szolgáltató szállodájában.
  • A Vendég saját ételt-italt nem hozhat be a szálloda halljába, közösségi tereibe, éttermébe, rendezvénytermeibe, továbbá a wellness részlegre.

A Szolgáltató felelőssége, kötelezettsége

  • A foglalás visszaigazolásban szereplő szállás és egyéb szolgáltatásokat teljesíti.
  • A Vendég írásos panaszának kivizsgálása és a probléma kezeléséhez szükséges
  • lépések megteszi, azokat írásban rögzíti.
  • A Szolgáltató kijelölhet olyan helyeket a szállodában, ahová Vendég nem léphet
  • be, e helyeken történt esetleges kárért, sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem
  • vállal.
  • A Szolgáltató minden megtett annak érdekében, hogy a weboldalon közölt
  • minden információ a valóságnak megfeleljen. Ennek ellenére a Szolgáltató felelősséget nem vállal a honlapon nyújtott információkért, fenntartja a jogot, hogy értesítés nélkül bármikor megváltoztassa vagy a közölt információkat megszüntesse. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a weboldalon előforduló pontatlanságért, vagy hiányosságért.
  • A Szolgáltató nem vállal felelősséget olyan, harmadik fél által létrehozott, tárolt, hozzáférhetővé tett, vagy közölt tartalmakért, amelyekhez a Szolgáltató weboldala kapcsolódik, vagy amelyekre a weboldal hivatkozik.
  • A szálloda zárt, nem őrzött parkolóval rendelkezik, így a gépjárműben hagyott tárgyakért felelősséget a Szolgáltató nem vállal.
  • A szálloda szobáiban széfek kerültek elhelyezésre. A Szolgáltató a széfben elhelyezett értéktárgyért felelősséget nem vállal! Továbbá a wellness, étterem, közösségi tereken őrizetlenül hagyott értéktárgyakért sem vállalja felelősséget a szálloda.

Szerzői jog

  • A Szolgáltató honlapján található minden hang, képi, valamint szöveges tartalom szerzői jogi védelem alatt áll.
  • A honlap tartalom egészének, vagy részeinek felhasználásához a Szolgáltató írásos engedélye szükséges.
  • A weboldal teljes tartalma a Szolgáltató tulajdona, illetve rendelkezése alatt áll.

A COVID-19 miatt hozott, a szállodai étkeztetést érintő intézkedések

A COVID-19 miatt hozott, a lakosság egészségének megőrzését célzó intézkedések és jogszabályok betartása mind a Vendég, mind a Szolgáltató tekintetében kötelező érvényűek. A Szolgáltató a beltéren való félpanziós étkeztetést a Télikert étteremben biztosítja, továbbá időjárás függvényében lehetőséget biztosít szabadtéri étkezésre az étterem előtti teraszon. Abban az esetben, ha az aktuális vendéglétszám nem teszi lehetővé a szállóvendégek egyidejű, zárt térben történő étkeztetését, úgy a Szolgáltató jogosult - a Magyarország Kormányának döntései, a Nemzeti Népegészségügyi Központ vagy az országos tisztifőorvos által kiadott útmutatások, irányelvek betartása érdekében - étkezési turnusok kijelölésére. Az étkezési turnusokra való időpont beosztást a szolgáltató készíti el, melyről az érkezéskor ad tájékoztatást a Vendégnek. A reggeli és a vacsora étkezések minimális hossza 45 perc. Amennyiben a Szállóvendég a meghatározott turnusokban nem kívánja vagy nem tudja igénybe venni a félpanziós étkezéseket (reggeli és/vagy vacsora), úgy a Szolgáltató hidegcsomagot biztosít a félpanziós étkezés fejében, melyet a Vendég köteles bárminemű kártérítési igény nélkül elfogadni.

ES LOHNT SICH HIER ZU BUCHEN
Bestpreisgarantie
Sofortige Bestätigung
Jeden Tag 2 Flaschen kostenfreie Mineralwasser auf dem Zimmer
Kostenfreie Hotel-Außenparkplätze
1000 HUF Wertgutschein für Massagen und Wannenbäder
1 x 50% Ermäßigung auf alle alkoholfreien Getränke an der Wellness Bar
Logo

This site uses cookies. Some of them are essential, while others help us improve your experience.

This site uses cookies. Some of them are essentials while others help us improve your experience.

Zenit Hotel Balaton****superior

8314 Vonyarcvashegy, Helikon u. 22.

Tel.: +36 83 900 101 vagy + 36 20 801 05 68

E-mail: info@hotelzenit.hu

This site uses cookies. Some of them are essential, while others help us improve your experience.


Essential
Hány darab cookies

Functional
Hány darab cookies

Social
Hány darab cookies